Gizem3544 canım öncelikle şunu diyim kağıt gibi bez demiş bir kaç kişi ama bez üreticilerinin yapmak istediği hatta annelerinde tercih etmesinde ki en büyük etken bezin ince ve sızdırmıyor oluşudur. Ben ilk günler minies kullandım çok güzeldi o sırada Prima premium dan bez pastası hediye gelmişti onuda kullanıyodum bitince bir daha almadım ondan minieste bedeni büyüttüm o sırada hep belinden sızıntı oldu. Sonra baby turco Molfix hepsini denedim diyebilirim. Diğer tüm bezler ilk bezee ciğer gibi kizartti popoyu Molfix ise her bez alisimda leş gibi kokuyordu. Sonra sleepy aldım o sırada sadece natural vardı çok memnun kaldim uzun bir süre onu kullandım sonra ekstra çıktı hemen ona geçtim 0 sızıntı yaşıyordum. O dönem bı ara Prima günlük rahatlık kullandım normalde 6 saat kuruluk diyordu yani bezin amacı gün içi kullanımı incecikti ilk zamanlar kim çocuğu kucağına alsa AA bez takmayı unuttun mu falan diyordu. Sonea işte onu bulamayinca sleepy natural sonrada ekstra ile devam ettim ve bezi bırakana kadar da onu kullandım. Bezin kalitesi zaten ne kadar incelirse incelsin sızıntı olmuyorsa öyle belli olur. Çocuk rahat eder çiş yaptıkça top gibi olmaz vs. Ben sleepyden çok memnundum seni bilemem deneye yanıla öğrenirsin hangisi yarıyor ama bez alırken aman bu ince diye boş verme yani. Önemli olan ince olması ama sızıntı yapmaması