Bal_1604 Hilalcikkk Evet oluyor hormonlardan dolayı sanırım doğuma kadarda sürüyor ben her yemekten sonra dişlerimi fircaliyorum rahatlatıyor birazda olsa
1072PINAR Hilalcikkk Dil fırçası alıp dilinizi de fircalamanizi tavsiye ederim.Yemeklerden sonra dişlerinizi iyice fircalarsaniz bu donem daha rahat geçecektir.
Kbra-olcay Hilalcikkk benide en çok zorlayan ağız tadıydı asla geçmiyor 6. Aydayım geçmedi ama hafifledi limonla dişlerini fırçala belki rahatlatır
Bal_1604 Hilalcikkk sizi çok iyi anlıyorum ne yazkki tek caresi sabır bulantı geçince hafifliyor o tatta
1072PINAR Hilalcikkk 39.haftadayim üç aydan sonra azalıyor baya ama tamamen geçmiyor maalesef.Hala o tat var.Belli şeyleri yiyince daha çok oluyor bende özellikle yoğurt,ayran gibi şeyleri.
Kadriyecebeciii Hilalcikkk hiç bulantım yok ama sanki çıkarcakmısım gibi hissediyorum aynı tadsızlık bendede var zehir gibi,hep soguk bıseyler yiyorum,yemek yapmak aklıma bile gelmiyo,midem bulanır gibi oluyo,inşallah geçer bu günlerimiz
Beybi146 33.haftamdayım gebeliğimin başından beri hiçbirşeyden tat almıyorum ağzım zehir gibi dediğiniz gibi çok kötü bişe inşallah doğumdan sonra geçer insanın tat almamasıda kötü bişeymiş bişe yiyeside gelmiyor insanın mutsuz oluyorum resmen bide beyaz beyaz pamukçuk var bende