beyzacmvrc Kızlar bu ödem nasil gidecek ayaklarım taş gibi oldu 3 katına çıktı ne iyi gelir bişey deyin ağrı da başladı 😔 normal mi bu durum
beyzacmvrc defneemom inşallah iner o zamana Gaz sancıların ağrıların ne zaman geçmişti Benim çok zor oldu acillik oldum önceki gece
defneemom beyzacmvrc gaz sancım hiç olmadı. ağrılarımda 3 gün hafiflemişti 7. gün ameliyat olmamış gibiydim
Dilsay beyzacmvrc 3. gün annem kuru kayısı hosafı verdi kahvaltida 3-4 bardak ictim 7-8 tane de kayisi yedim oglen oldu buyuk abdestime ciktim baya iyi geldi lavaboya cikmak