Berivanilky 36+4 Haftaliğız. Hiç baş aşağı dönmedi. Hep makat pozisyonunda. Bu haftadan sonra dönüp de normal doğum yapmış olan var mı?
Daisy0000 Berivanilky 36+3 benimde makat duruyor.. Dönmezse 38de gel 39a gününü verelim dedi.. Aklımda hep normal doğum vardı ama mecbur kendimi sezaryene hazırladım..İnat etti dönmeye niyeti yok..Doktorumda ümitsiz konuştu, artık biraz zor dedi
Berivanilky Daisy0000 Daisy0000 Haftada 2915 Gr idi bebiş de biraz kilolu ondan dönemiyor sanırım benim
Daisy0000 Berivanilky 35+6 2900gr 50 cm idi benimkide. Bu arada kilosu normal iri değil, kiloyla dönmenin de alakası yok, 39da bile dönen oluyormuş
incitanesi__ @“Berivanilky”#p28112103 kiloyla ne alakası var kuzum , 34+1 de kızım 2800 dü ve o zaman döndü yani kiloyla alakası yok tamamen keyfine kalmış bişey 3 gün sonra kontrole gidicem 36+1 olucaz bakalım ne durumda 👼🏼
Berivanilky incitanesi__ sizin de mi makat pozisyonundaydı? Kilolu bebeğin alanı daralıyor ya dönme ihtimali düşüyor:)
Berivanilky Daisy0000 inşallah sağlıkla gelsinler de. Eğer dönmezse 39+1de biz de sezeryana alınacağız galiba
incitanesi__ Berivanilky evet makat pozisyondaydı ama baş gelişe döndü çok şükür Hiiç öyle düşünme canım canı isterse dönüyo o yüzden her an dönebilir 👼🏼🥹
Berivanilky Daisy0000 bu bir hurafe bence :)) son gün dönen oluyormuş diyorlar ama son gün döndü diyen anneyi hiç görmedim 😁
Berivanilky incitanesi__ bizimkinin başı hala yukarıda hissediyorum tam olarak nerede olduğunu bile 😁 yer etti yan tarafimda
incitanesi__ Daisy0000 34 de döndü , doktorum 37 ye kadar dönmesi beklenebilir eğer 37 ye kadar dönmezse sonrası biraz zor demişti çok şükür 34 te döndü ama tabi tekrar tersinede dönebilir ihtimal varmış 😂
Yldzhra Plates yaprak bebeği döndürenler var kozlar ama son zamanlarınıza gelmişsiniz hiç yapmadıysanız nasıl olur bilmem
Berivanilky Yldzhra evde uzun süredir egzersiz yapıyorum dönme konusunda. Onunla alakası olsaydı çoktan dönerdi diye düşünüyorum. Bu haftaya kadar da çalışıyordum. Yürüyerek gittim geldim işe. 😀
Daisy0000 Berivanilky Canım dönmesi için özellikle egzersiz yapma derim.. Bebek nasıl rahatsa öyle duruyor ya egzersiz sonrası kordonu vs dolanırsa .. Ben kendi haline bırakılması taraftarıyım…