Frtbda ya o zaman doktordan doktora değişiyo Tülay hanıma gidiyodum bi sorun yoktu Seda hanımdı sanırım oda bana tam olarak şöyle dedi acil olarak akşam Doğuma falan gelirsen 1 tane Doğum doktoru oluyo o başka doğumda olursa seni ebe doğurturur ve her hangi bi sorun olursa acil müdahale edecek ameliyathanemiz YOk bu yüzdendende istersen tabiki doğurturulur ama herhangi bi sorunda hastane sorumluluk almıyo ve imza atılıyo bunu hasta hakları var alt katta eşim orayada sormuş aynı açıklama yapılmış bi kadın Doğum hastanesi gibi müdahale edecek şartlara sahip değillermiş ama sana gün verilmiş ben normal Doğum inşallah şimdidende allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️