Umut5135 çok haklısın canım ben 7 gün olduğu için biraz daha beklemek istiyorum burda özel hastane var ama çok pahalı onlara para vermek istemiyorum açıkcası az daha bekleyip devlet hastanesi bana oldukça yakın orda vermeyi düşünüyorum zaten ben 12 Mayıs’ta tüp bebek tedavim negatif oldu ondan 2 gün sonra 9 saatlik bir adet yaşadım bitti o yüzden biraz daha beklemek benim için daha iyi olur gibi kuzum 😊😘😘😘ama lütfen hangimiz önce teste gidersek haber verelim olurmu 🙏