Ezgiakisik Nasıl oldunuz canım ben bebişin nasil daha iyidir inşallah 🤲🏼
Sen nasıl oldun birazda olsa topladin mi kendini hiç üzülme burda o kadar insan prematüre bebekler için dua ediyoruz senin bebeğinde insallah Allah'ın izniyle çok çabuk iyi olucak Rabbim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼