Cicegim38 36+3 bugün. İdrarda enfeksiyon da yok. Ben de anlamadım neden olduğunu. Doktora sordum vucüt doğuma hazırlanıyor diyebilir miyiz diye, doğum 37 de de olabilir 40 ta da, böyle ağrın var diye daha erken olur diyemeyiz dedi 🤦♀️
Benim de ilk bebeğim 💕