Senbenimmucizem Bebeğimin birinin beyn sıvısı üst sınırda şeker yüklemesi yaptırırsam bi sıkıntı olur mu acaba devlet takipliym yaptr dedi ama ikilemde kaldım bi zarar verir mi acaba
gamzosgamzos Senbenimmucizem ben iki gebeligimdede yaptırdım bende bebeklerimde bir zararını görmedik çok şükür
Bal_1604 Senbenimmucizem doktorda uygun gördüyse bir sıkıntı olmaz bence ben yaptırdım zaten bir içecek içip kan veriyorsunuz hiç bir zorluğu yok
sonnenschein Senbenimmucizem ben yaptırmadım , dahiliye doktoru takibinde açlık tokluk 3 aylık şekerime bakıldı 🌸
gamzosgamzos Senbenimmucizem bence içiniz rahat olsun ilk gebeliğimde gebelik şekerim varmış yükleme yaptirmasaydim bilmeyecektim diyete rağmen düşmedi günde 4 kere insulin kullandım eğer şekerimi bilmeseydim bebeğim zarar gorebilirdi
Senbenimmucizem Bal_1604 ilk kızımda bende yaptrdm da beyin sıvısı sınırda diye bide glukoz verip bebeğe zarar verir miyim diye kafam karıştı
Bal_1604 Senbenimmucizem sanmıyorum ama tabiki yinede karar sizin içiniz rahat etmiyorsa açlık tokluk şekerinize de baktirabilirsiniz öyle bişey varmış glikozu içmek istemeyenler için yapılıyormuş devlet hastanesi yapar mı bilmiyorum ama sorun isterseniz çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah bebeklerinize