Gizem2325 anladım ben daha 5+3 haftalık hamileyim yeni gebelik size sorduktan sonra foruma baktım da bir çok kişi progestan kullandıktan sonra su gibi akıntı yaşamış sanırım vücut alışana kadar öyle oluyor sizde sağlıcakla kucağıniza alırsınız evladınızi inşallah