1woramy ben ilk hamileliğimde Philips avent biberon aldım sarilik sürecinde kullandım mama vermek için zar zor da olsa oğlum kabul etmişti. Yine aventin ultra Air emziklerinden almıştım marketten dandik wee emzik aldım Chicco emzik aldım ama hiç birini tutmadı oğlum. Emzik hiç emmedi. Şimdi kızıma tommie tippe emzik alicam bebeklerin %90i tutuyor diye bir iddaalari var onu deneyeceğim😂