Kekmez bende dün sezeryanla doğum yaptım sütüm hemen geldi ama damla damla sıkınca geliyor rengi sarımtrak bu kolostrum denilen sütmü? Bebeğim emmek istemiyor birkaç çekişten sonra sıkılıp ağlamaya başlıyor göğüs.ucum var ve bebek emziği falan çok güzel kavrıyor... sağmaya çalıştım ama süt çok gelmedi.ne önerirsiniz????