zeytin_ yemesek daha iyi tabi ama. İlk başlarda yememeye çalışıyordum hatta şimdiye kadar aşerdiğim tek şey lays patates cips :D olmuştu. Bir paketi ara ara açıp azar azar sırf o isteği keseyim diye yiyordum. Ama şimdi ayda iki paket fln yiyoruz eşimle birlikte tabi