Sevgi1985 benimde 13 haftalıkken doktorum erkek dedi , sonra 15 haftalıkken netleşti erkek dedi 😇 hayırlısı olsun inşallah 🌸 ben elitiuma gidiyorum bahçeşehirin biraz ilerisinde Esenkent tarafında kalıyor Ayten Bölükbaş gidiyorum ikinci gebeliğim ilk dogumumda onda oldu çok memnunum 💙