Merhaba benim de 6. Haftada oldu çok yoğun ve kırmızıydı. Alttan muayene size ya da bebeğe zarar verse yapmazlar zaten
Açılma var mı diye bakıyorlar ki bu bakılması gereken bir durum ona göre serklaj ya da başka bir tedaviye yönlendirecek. Hamilelikte kanama kesinlikle istenen birşey değil kanama görüldüğü gibi doktora gidilmeli. Ben özelde takipliydim kanamayı görünce direkt devlet hastanesi aciline gittim haftasonu ve akşam olmuştu kanamam. Serum vs beni biraz toparlayan bir kaç iğne yaptılar, mümkün olduğu kadar uzan dinlen hiçbir şey yapma dedi. Ertesi sabah kendi doktoruma gittim. İlaç iğne bunları kulla bol bol dinlen düşük tehlikesi olabilir dedi. 8+3teyiz hala ağrılarım oluyo ara ara kesinlikle ağır iş yapmıyorum İlaçlarımı kullanıyorum. 12. Haftaya kadar bu şekilde devam edeceğiz inşallah.