Öğretmenim, sürekli hira ismiyle karşılaşıyorum. En çok zorlandığım öğrencilerden oluyorlar genelde. Bu sınıfımda 2 tane Hira var, sorumluluklarını yapmıyorlar, herhangi bir şeye odaklanmakta zorlanıyorlar, sürekli ittirmek gerekiyor :/ arkadaşların sınıflarındaki Hiralar da genel olarak böyle.