smyylcn
Pazartesi gecesi ciddi anlamda sancılarımın başlaması sebebi ile hastaneye gittim ve çok şükür suni sancıya gerek kalmadı. Epidural ile normal doğumum gerçekleşti 🥰🤲🏻
Evet o sancıları çekmek, tecrübesiz olmak, sürekli bir adım öteyi düşünmek zor gibi geliyor ama o an öyle bir geçiyor ki kızlar inan anlamıyorsunuz. Tek düşündüğünüz doğsun da sağlıklı bir şekildedir ne olursa olsun diyor insan kendi kendine. Çok şükür kızıma kavuştum. 🥰🤲🏻 Rabbim hepinize bu duyguyu yaşatsınn❤️ Melodimm