Lrkvrm Kızlar merhaba tüp bebek sürecinden geçtik 28 nisan adetimin ilk günüydü 17 mayısta transferim oldu çok şükür keseyi gördük şu an 5 haftalığız ama sadece keseyi gördük ilk gebeliğim boş gebelikti çoook korkuyorum yine aynı süreci yaşamaktan benim gibi olup daha sonra bebişi görüp kalp atışını duyan var mı bana umut olun 🙏
Hevida Lrkvrm ben ilk keseyi gördüğümde doktor kesede bir iki nokta gibi birsey vardı onları gösterdi bu hücrelerimiz bebege dönecek biri kaybolacak dedi o zaman canın bana sonradan bebeği gördük🥰 insallah en yakın zamanda kalp atısını duyarsın 8 hatta 9 haftaya kadar duyan var
Hnd3535 Lrkvrm bende 13 nisan son adetim 5 mayıs transfer günüm 5.gün embriyosuydu. 15 mayısta pozitifi gördük 24 mayısta kese gözüktü karından. Ondan 1hafta sonrada vajinal kalp atışı duyuldu darısı size olsun inşallah olumlu düşünün olumlu olsun inşallah 🙏
tkuubra 5+5 de gittim kese görüldü, bir hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi. İçinizi ferah tutun, 7-8 haftada duyan bile var.🤍 pozitif enerji😇
Mzzz Canım şuan zaten çok erken 10 gün sonra gidersem görürsün zaten doktorun seni bilgilendirmiştir ne zaman geri gelmen konusunda 😇🙏
Lrkvrm Hevida ufacık bir şey görebilseydik iyiydi ama olmadı haftaya gel dedi nasip kısmet bakalım inşallah cuma günü gözükür minik mucizemiz
Lrkvrm Hnd3535 darısı bize inşallah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 çoook teşekkür ederim 🥰
Sermec27 Lrkvrm benim de son adet tarihim 27 nisan dün kontrole gittim normalde adete göre 5+2 ydi 4+5 çıktı dün sadece kesem gözüktü birazda asagidayms kesem inşallah düzelir
Lrkvrm Sermec27 ay inşallah sağlıcakla görür, kalp atışlarını duyarız 🥰🙏 beklemek çok heyecanlı ve çok stresliymiş
Sermec27 Lrkvrm inşallah benim bir de 2 yaşında bir oğlum var riskli hamile olup bakman gereken bir çocuk olunca çok zor oluyor gerçekten rabbim evlatlarımızı bize bağışlar inşallah 🤲🥰