Kızlar öncelik bebek düşünmüyordum. Ve korunuyorum bu arada her neyse. Adetim 4 gün geçti beni aldı telaş test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Cuma günü koştur koştur doktora gittim kan test verdim. Değer 16 çıktı. Cumartesi kanamam başladı. Az önce kan verdim ve sonucu çıktı değerim 3.11 çıktı bu da neyin nesi bilen var mıdır?