Kaderkya 6+6 gebeyim doktor kese etrafında kanama olduğunu söyledi , dördüncü gün pütürlü kanama hala var ve bugün bel ağrımda çok var bu normalmi napmalıyım😟
Esrayldrmmm Kaderkya benim de 6+4 şu an ama 5+2 iken kanamam oldu protestan verdi doktor iki saat bi kanama oldu sonra on gün leke şeklinde devam etti daha yeni bitti gelmiyor sen yine bi doktora git bence kafanda soru işareti kalmasın
Kaderkya Esrayldrmmm banada progestan verdi kullanıyorum ama bugün bel ağrısıda var rahatsız edecek derecede, yarın kalp atışı için randevum vardı yarın gidicem inşallah bir sorun çıkmaz