Hilalll28 Avrasya hastanesi çok güzel otel gibi bir hastane bende orda mete beye gidiyordum ama doktor beni acayip kasıyordu her defasında tahlil vs vs istiyordu acayip konuskan bir doktor cinsiyet sordugumda detaylıda öğrenirsin cevabını aldım ve zaten dahada gitmedim iyikide bırakmısım asya hastanesi oğuz hocaya devam ediyorum on numara bir doktor asla beni kasmıyor ne desem güleryüzle cevap veriyor bir doktor arayışındaysan kesinlikle oğuz güler derim