Seh999 Ay kızlar başladı yine bu illet bu ne böyle ya. 1 ay geçiyor yine. Benimle aynı olan var mı sabahtan beri ağlıyorum moralim bozuluyor.
Sevalinkaa Seh999 rahim yukarı doğru çıktığı için o ağrı normal. Ağır iş yapmamaya çalış Eğer çok ağrın olursa doktoruna sorup parol iç Bi tane