Kızlar şöyle söyleyim ilk gebeliğimde saadet hanıma gidiyordum 3 hafta bebek karnımda ölü kalmış onu bile farkedemedi kürtaj oldum sormadan bişey söylemiyor ilgisiz şuan ikinci gebeliğim anadolu hastanesi süleyman beye gidiyorum 8 aydır bu cuma doğumum var güleryüzlü işinin ehli ilgili bilgili bir doktor kesinlikle çevremdeki herkese öneriyorum telefonla mesajla her zaman iletişim kurabiliyosunuz anında cevaplıyor