deryaduman47 Kızlar muayene oldum 3 cm açılmam varmış ama hiç sancım yok 3 gündür 3 cm ile geziyorum sizce açılma kapanır mı öyle bisey varmi bilmediğim için soruyorum😁😁🙈🙈🙈
Novamomy deryaduman47 😂😂😂😂kahkaha attım kız bu han kapısı mı açılınca geri kapansın 😂daha çok açılman olur gerekli şeyleri yaparsan kaç haftalık bilmiyorum ama açılman olur artık başlamış artık
Havvaa93 deryaduman47 ben kızımda 35 haftalıkken 3 cm açıklığım vardı 40. Haftaya kadar öyle gittim baktım ağrı yok sancı yok dedim suni sancı ile açılmam olursa doğurayım ben 😂😂 anlaştık doktorla suni sancı ile açılmam çoğalfı doğurdum bende 😂 şuan ikinciy hamileyim hala normal sancı nedir bilmiyorum
beyzagor50 deryaduman47 haklısın bende hastanede bebeğim karışır mı diye korkuyorum aklıma herşey geliyor herşey korkutuyor😁
deryaduman47 Novamomy biliyorum komik olduğunu da ne bileyim hersey geliyo aklima ilk gebeligim çok korku var🥲🥲
ST55 Arkadaşım 4 cm açılmayla 10 gün gezdi işe gitti😂 doktora gitmeseydi 4 cm açılması olduğunu da bilmiyordu hissetmemişti😀 çok şanslısın bence inş kolay bir doğum bekliyor seni🌸
deryaduman47 ST55 ayyy inşallah öyle olur ilk gebeligim çok korkuyorum bnce ben doğurursam herkes doğurur😁
Novamomy deryaduman47 canımsın şaka yapıyorum tabiki benimde öyle inşallah en güzel en sağlıklı şekilde evladını kucağına al 🙏🏻
ST55 deryaduman47 benımde ilk bende cook korkuyorum ve ben doğurmayı başarırsam herkes başarır diyorum😅 Allah yardımcımız olsun inş hızlı kolay normal güzel doğumlar yaparız hepimiz