Selam kızlar ben kucakla yolculuk yapacam İstanbul Kayseri çok uzun değil ama bu haftalarda doktor raporu istiyorlar mı cesaret edemiyorum bilet almaya doktora daha önce sordum Bi sakıncası yok gide bilirsin dedi ama etrafımda doktorda rapor al ucağa almaya biliyorlar gibi şeyler söylüyorlar siz yaşadınız mı bu aylarda böyle Bi sorun