Minnak-9 aynı sekilde devam ediyor kucağıma almamı istiyor doktor anne bebek uyumunu yakalasın bebek diye fakat ben korkuyorum çünkü cok küçük ama bi yandanda beni hissetsin istiyorum çünkü yanına gidince gözlerini açıp ara ara bana bakıyor sanki anne beni al dye yavrum 😞 2 gündür falan eline ayağına dokunuyoruz sadece
Sağlık durumu aynı beynindeki duruyor ama doktor gecebilir dedi %90 geciyormus insallah geçer
Dün beslenme sırasında yeşil safralı kusmuş galiba bağırsakları kabul etmyor o yüzden az az vericez dedi bu sekilde
Yani durumu hala stabil insallah iyi olucak o şekilde düşünmek istyorum 😞