KIZLAR SİZCE HANGİ ELBİSE GÜZEL 🥰
SenaGT mavi renk çok güzel hem yazın böyle açık renkler daha güzel gözüküyor
SenaGT benim yaşam tarzım siyah ama mavi hoşuma gitti
Ankete yanıt veremiyoruz. İki rengi de güzel ama ben siyah renk diyorum ☝🏻
Mavi 🖐🏻
Meribiri1 mavi kesinlikle 🤗