Uyustuktan sonra takılıyor genelde bazı yerlerde uyusturmadan takıyorlar özelde sezeryan olacaksiniz uyuşturup takilmasini isteyebilirsiniz. Cikarirken uyuşukluk hala hafif oluyor hissediyorsunuz ama acımıyor diyebilirim. Ama benim ilk idrara çıkışım cok kotu olmuştu felaket yanmam olmuştu.