Arkadaşlar herkese selamlar. 39. Haftadaki bugünde hastane çantamı kapatmayı başardım. Siz benim gibi ağır kanlı davranmayın. Öncelikle bakıp kendine göre düzenleyecek Arkadaşlar için açıklayayım. Evim hastaneye yaklaşık 1.5 saatlik mesafede ve ben tedbirli olmasını çok severim. Kuzenimin bebeğine 11 takım kıyafet az gelmişti ve 2 gece yatmak zorunda kalmıştı. Ben eşyaları tek takım olacak şekilde kilitli poşetlere koydum. Üstlerine tek tek ne olduklarını yazdım. Kullanilmayanlar el değmemiş olarak eve geri gelir. Hepinize sağlıklı doğumlar dilerim.
2 si isimli 1 i tulumlu 6 takım bebek için.
6 ağız mendili
Takımlar harici 4 zıbın ve yine Takımlar harici 2 ser çorap ve eldiven
4 tane müslin
3 penye battaniye
1 takim dogumhaneye verilecek kıyafet penye battaniyeli
Manuel göğüs pompası , kaşık biberon ve emzik
Emzirme önlüğü, bestlak damla, lansinoh krem ve avent göğüs kalkanı
Islak mendil ve bebek temizleme pamuğu
4 adet alt değiştirme örtüsü
25 adet bebek bezi pişik önleyici krem
Kendim için
1 takım havlu ve tarak
Diş fircasi ve macunu
Makyaj cantası ve düzleştirici
Hastaneden çıkarken giyilecek 1 takim kiyafet
2 adet düğmeli pijama takımı
3 adet gecelik. 1 i cekim için sabahlikli terlikli
1 cift genis bantlı normal terlik
2 adet emzirme atleti
1 adet emzirme sutyeni
5 cift göğüs pedi.
1 paket lohusa pedi
2 adet alt çamaşır
2 cift çorap
2 yastık kılıfı 1 çarşaf
Burdan sonrası kendi tercihimiz.
Su ısıtıcı
Bolca kahve ve çikolata (sezeryan olmak zorunda kalirsam diye. Hastane etrafinda aramayalim)
Bebek cikolatalari ve kolonya
Süslemeyi basit bulursak diye biraz tül makas ve kurdela ve runner
Hediyelikler ve tepsi
Karton bardak
Küp şeker
Dut kurusu
Hurma
Cay karıştırma çöpü
Kirliler için poşet
Isimli kapı süsümüz ve panomuz
Babamıza esofman tisort terlik
Babamiza cekim için gömlek pantolon