Servikal Kızlar 22 haftalık serklajlıyım eşim işte oluyor taksi tutmak zorunda kalıyorum işe giderken o.Hastaneye giderken araç kullansam tehlikeli olur mu hastane 8 dakikalık mesafede çok yakın
Gumus25 Servikal valla ben her gün işe gidiyorum arabayla yarım saat ama ben kullanmıyorum çok riskli değilseniz yani yatak istirahati verilmediyse bir sorun olmaz bence
Susu_09 Servikal yani bunu doktora sorsan daha iyi olur biz ne diyebiliriz sonuçta riskliyiz ben arkada yatarak gittiğim icin bişey diyemem
Servikal Gumus25 benim bebiş aşağıda ayakta kalamıyorum ama işte zorlanır mıyım diye riske atmak istemiyorum da kendimi
Ttgce Serklajlı değilim ama 38+3 hala kullanıyorum 39a kadarda kullanıcam.. Taksiye binmkte araca binmek eger stres heyecan falan yapmıyorsanız kullanırken bnce kullanılır ama doktorunuz dha iyi bilir tbi
Gumus25 Servikal başka aracı kullanabilecek biri varsa rica edebilirsiniz belki ama gideceğiniz yer 8 dkymis içiniz rahat etmicekse bence taksiye binin
Susu_09 Servikal surekli yatan için yürümek bile zor oluyor sanki ben boşluğa basıyor gibi oluyorum ayda 1 hastane için cikiyrm evden