qwer890- Merhabalar kızlar 3 ay önce epidural doğum yaptım belimde çok ağrı oluyor yataktan kalkamıyorum. Daha önce böyle bir şey duymamıştım. Aranızda yaşadığım sıkıntıları yaşayan var mı?
Sudenaz9013 qwer890- merhaba Bende aynı durumdan muzdariptim fizik tedavi doktoruna göründüm vitaminler baya düşmüş ve kas gevşetici verdi 1 haftada ağrılar baya azaldı rahim genişlediği için toparlanırken kemiklerin oturması zaman alıyor muş
Haziran34 qwer890- 2 seneye ancak geçiyor o bel ağrısı canım. Bende epidural oldum bel ve sırt ağrısı çok yaşadım ama geçti şükür. Şu an ikinci doğumumu yapacağım yine epidural düşünüyorum ama bakalım
AyselDemir qwer890- merhaba abla 11 önce bende epidural dogum yapdim. Olacak arılar ama geçecek korkma.ben kızımın altını deyisdiremiyordum.belim kopuyordu sanki öyle şiddetli arı vardiki.zamanla gecdi.cok ağır işlere girme boş zamanlarında dinlen
qwer890- kahvesever__ Aynen niye böyle olduk ki çoğu insan yaptırıyor sadece bir yıl ara, ara belde ağrı oluyormuş,. Bazen sakat mı kalacağım acaba diyorum.
qwer890- Sudenaz9013 Çok kötüyüm anlatamam yataktan kalkamıyorum keşke epidural yaptırmasaydım diyorum ama çok zor bir, doğumdu 14 saat sürdü suni sancı verilecekti o an o, acıdan kurtulmak için tek çarem oydu. Bende gideyim o zaman doktora