Sanie Merhabalar kizlar Doğum sancisi nasil olur, nasıl başlar ve ilk nerede hissedilir. Ilk gebeliğim ve pek bir bilgim yok. Haftam 38+3
unlusura Sanie benimde ilk bende 37. Haftadayım bazen kasıklarım ağrıyor sancı sanıyorum bazende gaz sıkışması sancı gbi geliyor 🙈 acaba nasıl bir şey
Elisanne Sanie Adet sancısının çok şiddetli versiyonu oluyor. Karından bele belden karına vuruyor ağrısı ve sen doğum sancısı olduğunu her türlü anlıyorsun. Dayanılmayacak kadar bir anda şiddetleniyor…
Elisaden Ya kasıktan bele ya belden kasığa giriyor benim 3.olacak inşallah son dakikalar biraz dayanılmaz oluyor
Miumiumiu Ben de 35. Haftamdayım kasık ve bel ağrım var doğuma hazırlık kasılmaları mı yoksa doğum sancısı mı bilemiyorum
Elisaden Sanie Bebek toplanır rahim kasılır düzenli dakikalarla oluyor zaten doğum olduğu o kadar belli oluyor ki ilk doğumda bile anlıyorsunuz