Evrem990 ben 🙋🏻♀️ ikiz gebeliğim var şuan da 8+4 🙏🏼🧿♥️ Estrofem ,fitil ve göbekten iğne dozlarım azaldı. 2 hafta sonra tekrar kontrolüm olacak sanırım yine azalacak yada bitecek inşallah 🙏🏼🙏🏼 Doktorum çiğ ürünlerden,bazı deniz ürünlerinden ,yoğun salisilik asit içeren ürünlerinden uzak durmamı söyledi.Onun haricinde çok sıkıntılı bir durum olmadığı sürece rahat olmam gerektiğini. Benim 2. Transferim ilki kimyasal sonuçlandı büyük bir enfeksiyon geçirdim. Bu transferim sonrasında çok sağlıklı beslendim, brokoliler , haftada 2 balık , et ,tavuk gibi .. Hergün ceviz ve badem yemeye özen gösterdim. Fakat 6. Hataya kadar oldu bunlar 2 haftadır beslenemiyorum çok şiddetli bulantılardan dolayı , vitamin ve d3k2 düzenli alıyorum . Doktorum sorun etmemem gerektiğini beslenebildigim kadar beslenmem gerektiğini söyledi. 3 ay bebek anneden beslenmezmiş. Bu durum rahatlatıyor beni böyle düşündükçe . Umuyorum en kısa zamanda bulantılarımdan kurtulurum ve sağlıklı beslenmeye devam ederim.🙏🏼