Fatma_42246 Kızlar merhaba dün acile gittim karın ağrısından nstede sancılarım çıktı acilman yok denilecek kadar az dedi eve gönderdi böyle bişey yaşayan oldumu dogum ne zaman başlar acaba yada dokuzuncu ayda yalancı sancı olabilirmi