Anonim3447 Selam kızlar ben şuan 32+4 haftalık hamileyim sorum şu Allah nasip ederse kızıma kullanmak için bez aldım 1 numara 2-5 kg olandan 120 tane , 2 numara 3-6 kg olandan 240 adet aldım sizce 1 numara yeterli mi yoksa az mı gelir şuan kızım 1750 gram
Rabissss995 Anonim3447 ben sadece iki üç paket aldım alerji yaparsa ya da pişik vs olursa bez değiştirirsem elimde patlamasın diye. Bence ideal almışsın
benaslindayohum Anonim3447 günde 7-8 defa değiştiriyoruz ben 3 saatte bir değiştiriyordum ilk 3 ay öyle geçti ama Sleepy çok sızdırdı baby turco da kızımda isilik yaptı diye bebem natural kullanmaya başladım şuan 2 yaşında hala onu kullanıyorum yani ilk aşamada elindekiler yeter duruma göre 7-10 gün önceden sipariş versen gelir canım
Sudenaz9013 Anonim3447 canım buna bebeğin karar verecek belki toplu olur 1 numara yeterlidir Ama normal bir bebek olursa da 1 paket daha 1 numara alırsın sağlıcakla doğsun inşallah
Anonim3447 Rabissss995 aslında değiştirmediği sürece pişik yapacağını düşünmüyorum ama aniden biterse diye korktum bir an çünkü internetten baya uyguna alıyorum yoksa pahalilar