Önceki yazımı kopyalayayım
Aslında doktordan ne beklediğinize bağlı olarak değişiyor.
Hayat Hastanesinde Gürcan bey var, doçent perinatolog kendisi. Hastayla ilgilenir, sorularınıza yanıt verir.
Üniversitede Yusuf Başkıran var, normalde bölge hastanesindeydi, yeni geçti üniversiteye. Herhangi bir sorun varsa çok üstüne düşer, neden böyle olmuş diye araştırmak ister, bu sizi tedirgin edebilir de rahatlabilir de.
Yine Hayat Hastanesinde Yasemin Hanım var, gidenler genel olarak memnun. Gülsüm Feyza için de aynı şeyi söyleyebilirim. Sadece aşırı yoğun geliyor bana ikisi de. O yüzden pek tercih edeceğim doktorlar değiller. Ama insanlar genel olarak bunlara yöneliyor, belki istediğiniz böyle bir doktordur.
Akdamar Hastanesinde Şakir Bey var, normal doğum destekçisi diye duydum. İstediğiniz buysa yönelebilirsiniz.
Lokman Hekimde Ağahan beyden eski gidenler memnunken yeniler pek memnun değil. Nedenini bir süre uzak kalmasına bağlıyorlar ama bilemiyorum.
Yine Lokman Hekimde Ahmet Melih beyden memnun olan var, olmayan var. Bazıları çok ilgili bazıları çok ilgisiz diyor. Sanırım gününe göre davranan doktorlardan.
Bölge hastanesinde Erhan Hanlıgil’den gidenler genel olarka memnun ama muayenesi kısa sürüyor ve randevu bulunması çok zor(malum devlet hastanesi).
Özel muayenehane düşünürseniz Tuğba Atasaraldan memnun olmayan kimse duymadım. Herkes bir şekilde çok memnun. Doğum için Akdamar ve Lokman Hekimle anlaşmalı.
Filiz Akyol’u belki daha önce duymamışsınızdır ama o da önerilenlerden. Özel muayenehanesi var. İlgili olduğu söyleniyor.
Bu yukarıda saydığım isimlerin geneli önce bölge hastanesinde çalışmış, daha sonra özel hastaneye geçmiş ya da muayenehanesini açmış insanlar. Bölgedeki ebeler o yüzden genelini az çok tanıyor. Filiz Akyol mesela ebelerin önerdiklerinden ya da Gürcan Türkyılmaz. Yusuf Başkıran hakkında sezaryeni çok iyidir, eli çok titizdir demişlikleri var.