Ozgeelgun Arkadaşlar merhaba 14+5 günlük hamileyim 5 gün önce serklaj yapıldı 1,5 cm açıklık vardı. Doktorum ev içinde biraz gez sonra yatarsın dedi sorum şu oturmak yasak mı serklajda sıkıntı olur mu ? Hiç değilse oturarak işlerimi yapayım istiyorum.
Deletedmom_50 Ozgeelgun canım ilk 15 gün yat dinlen ondan sonra oturabilirsin ama ev işi felan yasak doktorun yasaklamadi ise orasını da bilmiyorum yani
SudeT Ozgeelgun doktorum bana oturabilirsin demişti iş yapmak yasaktı ama yemeği kahvaltımı masamda oturarak yedim hep zaten sürekli yatmanı tavsiye etmiyorum demişti ama benim ki önlem amaçlı atılan bir dikişti
Servikal Ozgeelgun canım daha çok yenisin ben iki ay geçti yeni yeni oturuyorum ayaklandım biraz bekle dikişlerin otursun yerine
myangelson Ozgeelgun bu konuyu doktorin ile görüşmek lazım canım ama gezmene izin verdiyse oturmana da izin verebilir çok oturmamak şartıyla. Benim mesela hiç kalkmamam gerekiyordu sürekli yatıyordum oturmak falan yasaktı sadece tuvalete kalkmama izin vardı
Ozgeelgun Deletedmom_50 ailem şehir dışında oturuyor ve bana yardımcı olacak kimse yok eşimde 5. günden bıktı bakmaya mecbur kalkmam gerekecek yemek ev iş bana bakıyor hep doktorla konuştuğumda eşim yanımda yoktu ve bana inanmadı yatacaksın dediğine
Deletedmom_50 SudeT canım önlem amaçlı atılan dikişlerde genelde bazı kişiler normal hayatına bile dönüyor yani bazıları diyo işte serklajli olduğumu bile unutuyorum diyo düşün yani bu süreç herkezin için farklı bi süreç
Ozgeelgun SudeT bana da doktor serklaj yapmadan önce önlem amaçlı demişti ama yaptıktan sonra iyi ki yapmışız sıkıntı olabilirdi dedi tam çözemiyorum işte sanırım kontrole gidene kadar tedbir amaçlı yatmam iyi olacak teşekkür ederim 🙏🏻
Ozgeelgun SudeT bana da ilk başta öyle dedi ama sonradan değişti sadece dışarı çıkman yasak dedi bakalım kontrolde öğrenicem artık teşekkür ederim
SudeT Deletedmom_50 yani ben unutamadım tabi serklajlı olduğumu 3 hafta oldu dikiş atalı iş yapmıyorum hala ufak tefek seyler yapıyorum çok kısa mesafe yürüyorum her zaman tedbirli dikkatli olmakta fayda var
SudeT Ozgeelgun bende çıkmadım 15 gün boyunca yürümedim oturmuştum ama sürekli yatmadım zaten belli bir süre sonra oturmak rahatsız ediyor yatmak istiyorsunuz anlıyorsunuz yani
Deletedmom_50 SudeT aynen öyle vallaha ben de yapamıyorum yapmak da istemiyorum evde oturuyorum ben sadece
Deletedmom_50 SudeT işte dediğim gibi herkezde farklı etki ediyor ben 18 haftada oldum şuan 26+6 ama hiç yani alt tarafta ağrı sızı hissetmedim ilk 6 gün haric
Ozgeelgun Deletedmom_50 inşallah bende de öyle olur şu an ağrım var biraz oturunca falan batıyor geçmesini ümit ediyorum
Ssevilayyy Deletedmom_50 bebekte bir tarafa toplanma gerilme gibi şeyler oluyor mu hiç ben çok korkuyorum öyle olunca normal mi bazen de sanki bir şey batiyormus gibi oluyor
Deletedmom_50 Ozgeelgun ayyy yani oda eşinin acizliği kusura bakma da çocuk istemeye gelince istiyor bakmaya gelince nie bakmiyo ozmn sende duruma göre hareket edersin eşine karsi