Ben 32 deyim başından beri çekiyorum son zamanlarda ilklerdeki gibi kanamıyor oluk oluk kanıyordu ama şimdi de çok şiştiler dişimden ayrılıyorlar şişlikten nerdeyse alt dişlerim görünmüyor
Zaten hassasiyet vardı bir de adet göremediğimiz için acısı ondan çıkıyor falan dediler de pek bağlaştıramadım velhasıl ben de çok şikayetçiyim diş etlerimden