neanladinyurdagul momsbaby22 en erken 9.günde çıktı benim 2 gebeliğimdede ama 12. Günde çıkıyor genelde canım
Minaesra momsbaby22 daha çok erken net bir cevap almak için 12-13 hazirani bekle derim ☺️ hatta testte yine çıkmama ihtimali olabilir kan verirseniz daha net cevap alırsınız
cahilelafanlatamazsinyorulmaa momsbaby22 yumurtlamanıj üstünden en az 14 yada 17 gün sonra test yapmak gerekir, geç döllenme olmamışsa eğer kimisi daha erkende öğrenebiliyor
momsbaby22 Minaesra moralim bozuk zaten test yapasımfa kalmadı idrar yolu enfeksiyonu oldum galiba idrarımda yanma ve ağrı var napıcam bilmiyorum çok hevesliydim bu ay böyle oldu
Minaesra momsbaby22 korkma bende başta enfeksiyon ve mantar geçirdim hamile kalmışım o şekilde çektim haberim yoktu, hiç bir şey olmadı. Günde 2 litre su içmeye bak onunla atarsın inşallah 🤲