Sulte Bugun itibari ile 34 haftalik olduk. Bebis dogdu butonumuz geldi sukur. Zaman hic gecmiyor ozlellikle 30 dan sonra sezeryan olacagim icin galiba 39 da falan alirlar. Sizler ne durumdasiniz kizlarr
handeserdes Sulte ben daha 29+4teyim ama doğum yakınmış gibi sanki yaşamaya başladım sanırım. sürekli doğumla ilgili düşüncelerim. bi aksilik olmazsa çok var aslında daha.
casper12 Sulte canım sezeryan evet. 38. haftam bayrama gelıyordu bayram tatılı yaklasık 10 gün sürecekmiş doktorumun 40 lara kdr sezeryan bekletilmıyor dıye öne cektı ztn cocuk cok aşagıda bekletemem dedi
handeserdes Sulte evet 30 dolduktan sonra sanki daha da yakınmış diye düşünüyorum ama sabırsızlık yapmak istemiyorum. evrenin enerjisine inanırım. ben sabırsız olursam doğum erken olur diye düşünüyorum. o yüzden düşüncelerimi doğumdan uzaklaştırmaya çalışıyorum.