tucaleyne benim de 19. Haftada kist var dediler ben de çok üzüldü sonra biraz forumda araştırdım o kadar çok kişi yazmıştı ki vardı 25-26. Haftalarda geçiyor diye. Detaylı ultrasonda kaybolmuş dediler. O vakte kadar insanın içi içini yiyor ama anlıyorum sizi de ama dua edin bol bol üzülmemeye bakın