Mavisim099 Kızlar 2 takım yenidogan icin ( biri isimli resim icin) öbür takim dogum sonrası ilk giymesi icin yeterlimi hastane icin . Dogumum sezeryan olacak nasipse siz kaç tane yenidogan takimi aldiniz . 3 takım yeter mi
gulten_01 Mavisim099 Merhabalar bende 3 tane aldım benimde bir takım isimli onun yanı sıra tulum filanda var fazlada almayı düşünmüyorum . Çabuk büyüdükleri için ↉ ay bu kadar yeterli olur diye düşündüm
ISILTAN Mavisim099 İnşallah Temmuz ilk haftası doğumum gerçekleşecek . 3 tane Yenidoğan Takım 3 tane body tercih ettim . Sonrasında bebeğimin boyu kilosuna göre alırım . Kalan kıyafetleri 6 - 9 aylık .
Mavisim099 ISILTAN herkez 3 takım almis galiba 😆 ben hep 69 . 9 12 aldım valla dayanamadım en azından bol bol giyer 😊😆