Esrakrc Skar endometriozis. De yanı sezeryan yerimde çikolata kisti çıktı 16’20 başına böyle birşey gelen varmı?
eylus Esrakrc merhaba ne oldu acaba sonra durumunuz Bugün bende kürtaj sonrası adet olamama ve yoğun ağrı şikayetiyle acile gittim acilde yapılan USG de bana da bunu söylediler