merveyavuz06 bn 15 nisanda adet oldum gecen hafta kadin doguma gittim kese gozukmedi doktor cock kucuk oldugu icin gozukmeyebilir dedi sonra kan aldi kanda 40.6 cikti saglik ocaginda persembe gunu tekrardan gittim kan vermeye 124 cikmis tekrardan kan vermeme gerek varmi
Yyysssnn Canım benim bildiğim kese beta 2000 lerden sonra gözüküyor diye biliyorum çok küçük daha ondan gözükmemiştir
M112 Daha bebis çok küçük siz bikac gün sonra tekrar beta verin yükseliyorsa 1 hafta 10 gün sonra doktora giderseniz hem keseyi hem kalp atışlarını duyarsınız