Kızlar 23 martta tüp bağlatma ameliyatı oldum, ameliyat olurken hamileymişim yapılan testlerde negatif çıkmış. Neyse öğrendiğimde 8 haftalıktım, benim merak ettiğim diğer 3 doğumum normal oldu acaba tekrar normal doğum yapabilir miyim, doktora sormak aklıma bile gelmedi o şokla, cuma kontrolüm var. Başına böyle bişey gelen oldumu merak içerisindeyim…