Nesli9415 ben bir ay önce devlet hastanesinde rahim filmi çekildim şükür herşeyim normal çıktı sana tavsiyem kesinlikle ama kesinlikle anestezi olmadan girme bu filme çünkü anestezi olmadan canın yandığı için kasılıyosun ve içeriye verdikleri ilaç ilerleyemiyo kasılmaktan ben anestezi ile girdim en fazla yarım saat sürdü çıktığımda gayet iyiydi herşey ne Ağrı ne sızı