dilek6 banada aynısı oldu kadın doğum yonlerdirdi beni de kessinlikle git önemli dedi korkuttu beni
Dahileye gittim önceki gün kan vermiştim dedim yok dedi ben tekrar kan istiyorum çünkü onlar benim istediğim sonuç dehil ben senin direk troidine baktiricam dedi tekrar kan verdim mecbur sonraki gün gittim tabi bu surekte aklımı yedim içim içimi yedi kadin doğum önemli git deyince arastridim troid nedir diye internette abuk subur şeyler çıktı inme inmesine damar tıkanıklığı bilmem ne bilmem ne sonucu alacağım güne kadar içim içimi yedi o gün doktor sonuca baktı normalde 3 den assahi olmasi lazımmış
Benimki 3.8 çıktı önemli değil ama sınırda dedi 25 ml lik hap verdi bir sonraki ay kontrole gel bakalım düşmüş mu ona göre ilacı arttırır yada bununla debam ederiz dedi aynı postu bende açmıştım ama emin olun birçok kişide warmış hemde baya yüksek olanlar War Allah şifa versin bu arada doktora sordum ilaç icmezsem.sonu kötü mü dedim internette kalp krizinden felan bahsediyor dedim doktor baya kahkhaa attı ne alaka sakın bidaha okuma öyle şeyler canını sıkma alakası bile yok dedi ne kalp krizi ne inme si _dedi güldü alakası yok dedi korkma dedi ilacını kullan kontrollerine gel dedi
Sadece söylediklerinden canımı sıkan şu eğer düşmezse sürekli ilaçi kullanman lazım dedi benimki sınırda çıktı inşallah düşer ilaca gerek kalmaz burda Cok çok yüksek olanlarinkini gördüm