Bir_mucize_olsa Yncygt canını sıkma canım bnde catlama igensini yaptıktan 15 gün sonra test yaptım cikmadi 3 gün snra yaptim silik çıktı erken gebelik testinde geç döllenme olabiliyor
Bir_mucize_olsa Umut5135 ben mesela 15 gün yaptım cikmadi 17 gün akşam yaptım silik çizgi ile ogrendim
Yncygt myangelson ne güzel bn iki igne denedim ameliyat oldum şmdi yine ilk igne bu bakalim hayirlisi olsun Allah sağlıkla versin herkesin evladını
myangelson Yncygt rabbim hayırlısını versin hep bu şekilde dua ederim. Biz de şuan korunma aşamasındayız korunmayı bıraktıktan sonra neler bekliyor bizi bilmiyorum
Yncygt myangelson çok üzüldüm.canim başın saolsun inşallah sağlıklı sıhatli kucağina almak.nasip olur🙏 bu yüzden hep diyorum ne olursa olsun hayirlisini ver Allahım
myangelson Yncygt Allah razı olsun canım amiiiin amin rabbim isteyen herkese en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻🤍
Ftm_22 Yncygt dün 12 gün du yaptım silik çıktı işte yarın aynı test bir daha yapicam koyulasma varsa pazartesi kan vericem inşallah ikimixinkide pozitifle sonuçlanır hayırlı ise