ncyt0 ilk doğumum olmasına rağmen doğum süreci baya hızlı geçti. Suyum geldikten sonra hastaneye gittim gece 12.30 gibi özel ebe de geldi benden başka doğuran olmadığı için eşimde bu süreçte yanımdaydı. 04.39 bebeğim dünyaya geldi. Nöbetçi ebelerde baya ilgiliydi keşkesiz bir doğum süreci yaşadım. İzzet beyden de çok memnun kaldım ayrıca bence bilgisi tecrübesi olağanüstü.