White_fairy21 Merhaba canım bende de inanılmaz bir kalp çarpıntısı vardı kalbim bir anda çok hızlı atıyordu ağzımda hissediyordum resmen,göğüs kafesim sıkışıyordu doktorum normal olur bu haftalarda dedi hormanel değişimlerden kaynaklıymış. Yürüyüş yaparak ve bol su içerek bu şikayetlerim azaldı şükür